Chevrolet Orlando este un vehicul de familie cu 7 locuri, un monovolum al caror scaune se pot rabata in peste 16 variante diferite, cu un design impunator, simplu, solid, asemanator unui SUVamerican.
Noul MPV compact de la Chevrolet adopta un aspect mai indraznet, cu o linie coborata a acoperisului si o silueta inspirata de modelele crossover, pastrand o parte frontala specifica Chevrolet. Linia zvelta a acoperisului modelului Orlando este completata de pasajele rotilor proeminente si cu aspect puternic, care adapostesc roti cu jante de 16, 17 sau 18 inch.
Orlando vine cu o platforma de Cruze modificata, tractiune fata, trei motorizari (1,8 litri benzina 141 CP, 2 litri diesel 131 CP, 2 litri diesel 163 CP) si trei niveluri de echipare (LS Plus, LT Plus, LTZ).
Pentru Orlando, Chevrolet spune ca s-a inspirat de la modelul Corvette cand a realizat cabina dubla.
La interior, lumina ambientala de culoare albastra, specifica Chevrolet lumineaza instrumentele de bord si butoanele de comanda mari si lizibile, amplasate destul de bine.
Orlando este o masina care ofera destul spatiu pentru 7 pasageri (al treilea rand de scaune vine in standard), insa poate fi folosit si pentru a transporta diverse lucruri, volumul maxim de incarcare este de aproape 1.500 litri. Monovolumul are un pret de pornire cu mult sub concurenti, de 14.790 de euro cu TVA.
Modelul mai are in portbagaj un compartiment de depozitare si unul foarte interesant in spatele radioului, unde putem ascunde diverse bunuri si ne putem conecta la USB.
Pentru test am primit un Orlando de 1,8 litri benzina aspirat 141 CP, transmisie manuala in 5 trepte, cu echiparea LTZ, al carui pret ajunge la circa 16.000 euro cu TVA.
Propulsorul nu este nici lent, dar nici rapid, iti da destula putere cat sa conduci relaxat. Daca vrei sa schimbi treptele rapid va trebui sa te