Prezenti la Iasi, expertii programului Civitas Archimedes au prezentat etapele proiectului implementat in cinci orase din Europa. Intalnirea consortiului format din experti din Aalborg (Danemarca), Brighton (Marea Britanie), San Sebastian (Spania), Monza (Italia) si Usti nad Labem (Cehia), a prevazut ieri si inaugurarea sistemului de supraveghere prin GPS/GPRS a mijloacelor de transport in comun. Este vorbva de 24 de camere video montate in mai multe intersectii din oras, imaginile surprinse de acestea fiind gestionate de la sediul RATP.
"Am avut o comunicare cu fiecare dintre cele cinci orase implicate in proiect. Evident ca au fost probleme, dar au fost in toate orasele. La Iasi au existat intarzieri mari in implementarea unor etape ale proiectului din cauza procedurilor defectuoase de achizitii publice. Dar in fond este normal, pentru ca si intarzierile sunt parte din proiect. Din aceasta cauza s-a impus luarea unor masuri, respectiv divizarea unor proceduri de achizitie", a declarat Mette Skamris Holm, expertul Civitas pentru Iasi din partea Aalborg, Danemarca.
Implementarea proiectului la Iasi a generat mi multe probleme inca de la inceput. Pista de biciclisti care s-a surpat, coridorul green-light n-a functionat corespunzator, statiile de sticla au fost distruse in marea lor majoritate, iar sistemul de ticketing urban nu a putut fi implementat pe parcursul a trei ani.
Prezenti la Iasi, expertii programului Civitas Archimedes au prezentat etapele proiectului implementat in cinci orase din Europa. Intalnirea consortiului format din experti din Aalborg (Danemarca), Brighton (Marea Britanie), San Sebastian (Spania), Monza (Italia) si Usti nad Labem (Cehia), a prevazut ieri si inaugurarea sistemului de supraveghere prin GPS/GPRS a mijloacelor de transport in comun. Este vorbva de 24 de camere video montate in mai