Două milioane de români s-au uitat aseară la "Vocea României", prima ediţie a show-ului de talente difuzat de postul din Pache fiind lider absolut de audienţă pe toate targeturile. Astfel, în minutul de maximă audienţă înregistrat la 22.19, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Pro Tv a obţinut 13,6 puncte de rating şi 41,1% cotă de piaţă. Asta înseamnă că în acel minut, aproape jumătate din targetul vizat de canalul de televiziune urmărea emisiunea nou intrată în grila de toamnă.
CITEŞTE ŞI:VOCEA ROMÂNIEI. Show-ul muzical al momentului a debutat aseară la PRO TV. Cine va fi CEA MAI BUNĂ VOCE DIN ŢARĂ. VIDEO
Varianta românească a "The Voice", format pe care Pro Tv l-a achiziţionat în mai 2011 de la Talpa Distribution, a fost pregătită în doar patru luni, faţă de alte ţări care l-au pregătit în şase. Difuzată în a doua zi a săptămânii, în intervalul orar ocupat de regulă cu filme ori cu emisiunea "Serviţi, vă rog!" (sau, în sezonul trecut, "Frumuseţe pe muchie de cuţit"), "Vocea României" a înregistrat o audienţă medie de 9,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30,1%. În acelaşi interval orar, postul Antena 1 a obţinut doar 4,5 puncte de rating şi 13,7% cotă de piaţă.
CITEŞTE ŞI:VOCEA ROMÂNIEI: Detalii în premieră despre super show-ul care va desemna CEA MAI BUNĂ VOCE DIN ŢARĂ. VIDEO
Clasamentul rămâne neschimbat şi la nivelul publicului din mediul urban când Pro Tv a înregistrat pe perioada difuzării emisiunii 8,7 puncte de rating şi 20,8% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a situat pe poziţia secundă cu 5,2 puncte de rating şi 12,4% cotă de piaţă.
Două milioane de români s-au uitat aseară la "Vocea României", prima ediţie a show-ului de talente difuzat de postul din Pache fiind lider absolut de audienţă pe toate targeturile. Astfel, în minutul de maximă audienţă înregistrat la 2