Municipalitatea începe în octombrie verificare documentelor taximetriştilor, în ultimii ani aproape 300 de autorizaţii fiind retrase.
Numărul taximetrelor care circulă pe străzile Băniei a scăzut considerabil în ultima perioada. Acţiunea anterioară a municipalităţii, de verificare a documentelor şoferilor de taxi, dar şi controalele efectuate de poliţiştii locali, s-au lăsat cu diminuărea considerabilă a numărului de maşini care circulă în acest regim. Potrivit reprezentanţilor municipalităţii, din 2.160 de taximetre câte erau în urmă cu aproape doi ani au mai rămas doar 1872.
Principalul motiv ar fi faptul că mai mulţi şoferi circulau ilegal, fără să aibă documente valide. „În urma acţiunilor de despistare a persoanelor care aveau autorizaţiile expirate, dar şi a verificărilor perioadice ale Primăriei, prin care sunt chemaţi toţi şoferii la sediul municipalităţii pentru a prezenta actele în original, astfel încât noi să ştim cine circulă legal, au fost restrase mai multe autorizaţii“, a declarat Florin Lobdă, purtător de cuvânt al municipalităţii.
Cu actele la primărie
Şoferii craioveni sunt chemaţi toamna aceasta din nouă la sediul municipalităţii de pe strada A.I. Cuza pentru a prezenta în original actele pe baza cărora îşi demonstrează legalitatea. Potrivit unui anunţ postat pe site-ul primăriei, în perioada 3 octombrie – 18 noiembrie, taximetriştii trebuie să treacă pe la sediul primăriei cu autorizaţia de taxi, certificatul de înmatriculare, cartea de identitate şi certificatul de agreare taxi. „Dacă nu fac dovada existenţei şi valabilităţii documentelor cerute riscă să li se anuleze autorizţaia“, susţine Florin Lobdă.
Verificările se vor pe perioada a două luni, şoferii fiind chemaţi pe rând, în ordine alfabetică după denumirea PFA-ului, a asociaţiei familiale sau a persoanei juridice. „O să ne ducem cu actele că nu avem încotro. Am vă