Biroul american de brevete si marci (USPTO) a decis sa respinga cererea prin care Apple revendica marca comerciala aferenta tehnologiei "multi-touch", afirmand ca aceasta poate fi utilizata in mod liber.
Inca din 2007, gigantul din Cupertino a solicitat autoritatilor specializate din SUA (USPTO) sa breveteze cuvantul "multi-touch", prezentand un document prin care atesta paternitatea sa asupra termenului, relateaza New Notizie.
Cu toate acestea, raspunsul nu a fost cel sperat de catre avocatii lui Apple, deoarece oficiul de brevete a luat in considerare posibilitatea ca termenul, utilizat in prezent in intreaga lume, sa nu fie utilizat doar de o tehnologie, ci reprezinta un modus operandi.
Mai precis, termenul inseamna modul in care un utilizator intrebuinteaza orice fel de dispozitiv, similar cu cele ale lui Apple.
"Multi-touch nu se identifica doar intr-o tehnologie, ci descrie, de asemenea, actiunea unui utilizator care interactioneaza cu un dispozitiv.
Din acest motiv, datorita generalitatii excesive a termenului, am decis ca aceasta marca Multi-touch este prea generica pentru a fi inregistrata", a explicat judecatorul.
Biroul american de brevete si marci (USPTO) a decis sa respinga cererea prin care Apple revendica marca comerciala aferenta tehnologiei "multi-touch", afirmand ca aceasta poate fi utilizata in mod liber.
Inca din 2007, gigantul din Cupertino a solicitat autoritatilor specializate din SUA (USPTO) sa breveteze cuvantul "multi-touch", prezentand un document prin care atesta paternitatea sa asupra termenului, relateaza New Notizie.
Cu toate acestea, raspunsul nu a fost cel sperat de catre avocatii lui Apple, deoarece oficiul de brevete a luat in considerare posibilitatea ca termenul, utilizat in prezent in intreaga lume, sa nu fie utilizat doar de o t