Gheorghe Nichita cheltuieşte 71.000 de lei pentru un ziar care elogiază proiectele Primăriei. „Buletinul de informaţii edilitare al Primăriei“, aşa cum este proclamat, apare în centrele de cartier, în punctele de încasare ale Termoservice şi la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni.
Edilul-şef cheltuieşte banii ieşenilor pentru a-şi promova proiectele. Reprezentanţii Primăriei vor organiza pe 11 octombrie licitaţia pentru achiziţia serviciilor de tipărire a buletinului de presă săptămânal al Primăriei, „Curierul de Iaşi“. Cu 71.000 de lei din fondurile publice, edilii vor asigura un tiraj mediu lunar de 34.100 de exemplare, timp de trei luni, până la sfârşitul anului. „Nu există un tiraj fix, ci unul minimal. În luna februarie şi în toată perioada de vară reducem tirajul la jumătate, până la 12.500 de exemplare. Tirajele cresc în perioada Sărbătorilor Iaşiului, de 24 Ianuarie şi de Sărbătorile Iaşiului“, a spus Ninel Berneagă, şeful Biroului de Comunicare din cadrul Primăriei Iaşi.
4.000 de exemplare în plus faţă de anul trecut
Publicaţia Primăriei a fost tipărită până acum la tipografia Albina, care aparţine Mitropoliei Moldovei şi Bucovinei. Contractul, care a avut o valabilitate de 12 luni, a expirat la sfârşitul lunii septembrie. Publicaţia a fost tipărită în 1,5 milioane de exemplare, în 52 de ediţii săptămânale, iar cheltuiala s-a ridicat la 210.000 de lei din fonduri publice. În preajma campaniei electorale din 2008, tirajul ziarului a crescut de zece ori faţă de 2007, astfel că până la 110.000 de exemplare au fost distribuite lunar în cutii poştale şi centre de cartier din Iaşi. Pentru tipărirea şi distribuirea buletinului de presă, edilii au cheltuit 450.000 de lei, bani publici. De la 5 milioane de exemplare din timpul campaniei, tirajul a scăzut la 1,4 milioane de ediţii, după alegeri.
Ziarul municipalităţii apare î