În centrul Iaşiului a apărut ieri un panou publicitar prin care se promovează candidatura unui oraş din ţară la titlul de Capitală Culturală Europeană în anul 2020. Paradoxal, nu este vorba despre Iaşi, ci despre oraşul concurent, Cluj Napoca.
De ieri, orice ieşean care trece prin centrul oraşului poate vedea o frumoasă descriere în imagini a municipiului Cluj Napoca, localitate care candidează, împotriva Iaşiului, la titlul de Capitală Culturală Europeană în anul 2020. „La pas prin oraşul comoară“ este titlul campaniei care promovează oraşul concurent, iar imaginile prezintă câteva dintre monumentele-simbol din Cluj Napoca.
Daţi CLICK pe imagini pentru o fotogalerie cu campania de promovare a municipiului Cluj Napoca, amplasată chiar în centrul Iaşiului
Între timp, dorinţa Iaşiului de a candida la prestigiosul titlu, obţinut pănă acum doar de un singur oraş din ţară, anume Sibiul, rămâne doar la stadiul de proiect. Clujul şi Timişoara, principalii contracandidaţi, au organizat deja dezbateri şi au format consorţii şi grupuri de lucru. Autorităţile din Iaşi abia au luat legătura cu o firmă de consultanţă pentru a vedea care sunt paşii de urmat în cursa pentru capitala culturală europeană.
Citeşte mai multe despre ambiţiile neconcretizate ale Iaşiului accesând linkurile de mai jos:
Edilii visează o capitală europeană. Aflaţi cu ce vrea Iaşiul să devină pol al culturii (FOTO)
Iaşiul, în cursă pentru titlul de Capitală Culturală Europeană
Avem un oraş. Ce facem cu el?
Iaşiul, codaş în cursa pentru capitală culturală europeană. Aflaţi cum s-au mobilizat Clujul şi Timişoara