Deşi ar fi putut lămuri lucrurile în privinţa numelui noului campion naţional de raliuri al României, cea
de-a opta etapă a CNR,de la Târgu-Mureş, a lăsat emoţiile pentru ultima etapă a anului, cea de la Bacău, care va avea loc pe 14-15 octombrie. Etapa de la Iaşi a fost adjudecată clar de campionul ultimelor două sezoane, Gergo Szabo, care a încheiat cei 129,8 km de probe speciale cu un avans de un minut şi 19 secunde faţă de al doilea clasat.
Pilotul maghiar a bifat astfel a doua victorie în 2011, după cea de la Târgu-Mureş, însă prima cu noua sa maşină Mitsubishi Lancer Evo X. Locul al doilea a fost ocupat de Bogdan Marişca, în mod conjunctural reintrând în lupta pentru titlu. Raliul Iaşiului a fost unul cu multe peripeţii pentru clujean, plecând de la o ieşire în decor şi terminând cu problemele pe care le-a avut cu frânele şi în final cu transmisia. Podiumul a fost întregit de braşoveanul Dan Gîrtofan, care şi-a propus pentru ultimul raliu, cel de la Bacău, să-şi păstreze locul 3 la „general” pe care îl ocupă acum. Marele perdant la Iaşi a fost Valentin Porcişteanu, care putea să-şi asigure cu o etapă înainte de final primul titlu de campion din carieră. O pană de cauciuc suferită însă pe cea mai lungă „specială”, Mădârjac, a făcut ca liderul clasamentului general să piardă minute preţioase şi să încheie pe locul 4, deşi cu două probe rămase de alergat era totuşi al doilea.
Astfel, titlul de campion în acest an se va acorda în ultima etapă, care va avea loc peste două săptămâni, la Bacău. Diferenţa între Porcişteanu şi Marişca este acum de 20,5 puncte, astfel că lui „Vallino” îi este suficientă o clasare pe locul 7 pentru a deveni campion. Singurul titlu care s-a decis la Iaşi a fost cel din întrecerea echipelor, Napoca Rally asigurându-şi deja aurul. Pentru locul secund se vor duela Fair Play Rally Team şi Jack Daniel's Rally Team. O evolu