În ultimele zile, traficul pe Google Plus a scăzut cu 60%, însă cel mai dureros este că noua reţea de socializare este atacată chiar de angajaţii companiei, scrie Huffington Post.
Astfel, Steve Yegge, inginer de software al Google, scrie că Google Plus este "o reacţie tardivă şi jalnică" şi "un reflex emoţional, negândit". Culmea, postarea a fost făcută chiar pe reţeaua de socializare criticată.
Yegge continuă şi descrie Google Plus drept "un produs gândit pe termen scurt, pornind de la ideea că Facebook are succes pentru că este un produs bun". "De fapt, Facebook are succes nu pentru că este un produs bun, ci pentru că a creat o constelaţie de produse şi îi lasă pe utilizatori să facă treaba companiei", spune inginerul de software.
"Facebook e diferit pentru toată lumea. Unii intră ca să joace Mafia Wars, alţii pentru Farmville. Există sute, poate mii de moduri în care îţi poţi petrece timpul pe Facebook, astfel e câte ceva pentru fiecare", se justifică Yegge.
Inginerul mai spune că Google a greşit atunci când a încercat să prezică ce vor oamenii şi să le dea acest lucru, un exerciţiu pe care puţin antreprenori l-au reuşit. "Steve Jobs a fost unul dintre aceştia. Din păcate, noi (n.r. Google) nu avem un Steve Jobs", mai spune Yegge.
Care a fost răspunsul Google la postarea angajatului lor
Ulterior, postarea de 4.500 de cuvinte a fost ştearsă, iar Yegge a revenit cu un alt mesaj. "Era o conversaţie privată între mine şi colegii de la Google", s-a scuzat inginerul, care a dovedit că nu ştie să folosească setările de siguranţă de pe reţeaua de socializare a companiei la care lucrează.
Huffington Post scrie că, dacă într-adevăr prima postare a fost un accident, atunci aceasta ridică semne de întrebare referitor la confidenţialitatea de pe Google Plus. Asta cu atât mai mult cu cât, în momentul lansării, Google spunea că a rezolvat