Bogdan Naumovici a povestit pentru EVZ cum a luat naștere și cum a fost filmat spot-ul \"Laser, frate!\", marele câștigătior al galei \"10 ani de creativitate românească\", desfășurată aseară. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Spotul "Laser, frate!", în care publicitarul Bogdan Naumovici o imită pe "ciudata maimuța", a fost desemnat aseară drept cea mai bună reclamă românească TV din ultimul deceniu, în cadrul galei "10 ani de creativitate românească". Spotul a fost creat de agenția Leo Burnett pentru compania Altex.
Bogdan Naumovici, autorul și protagonistul spotului, a spus că a ajuns să joace în el dintr-o întâmplare. "Ne-a venit ideea spotului cu o seară înainte de prezentare, așa că n-am mai avut timp să facem un storyboard. Am filmat o reclamă de probă, iar clientul, Altex, a spus că o acceptă doar dacă joc eu în ea", povestește Naumovici.
”Povestea fusese creată inițial pentru un ghid TV, «Apropo TV», însă cei de la Publimedia au ales în final o altă idee. Mai târziu, când am primit brief-ul pentru televizoarele de la Altex, cineva și-a amintit de ideea pusă la sertar”, mai spune creativul-șef de la 23 Communication Ideas.
LeoBurnett a câștigat și premiul pentruCea mai bună Campanie integrată, pentru Ziua Bărbatului(client Bergenbier).
Unele campanii importante ale ultimilor zece ani, precum seria Unirea, au lipsit de la festival, pentru că au existat agenții care au hotărât să se nu se înscrie la gală. Printre ele, CAP, McCann Erickson și Headvertising.
Puteți vedea lista completă a câștigătorilor aici.