Oficiali de varf ai Apple din Marea Britanie au vizitat pentru cateva zile Romania pentru a pune la punct un parteneriat in urma caruia 21 de magazine ale Altex vor introduce, treptat, oameni instruiti de Apple la standuri speciale. Vezi amanunte despre aceasta strategie.
Initiativa trainingurilor a pornit de la Altex, care a contactat in prima faza distribuitorul oficial al Apple in Romania, Apcom. Impreuna, au dezvoltat proiectul ASR (Assisted Sales in Retail). Primele discutii au avut loc in luna iulie a anului curent, dupa care presedintele Altex, Dan Ostahie, precum si alti oficiali ai companiei, au primit la Bucuresti mai multi reprezentanti de varf ai Apple din Marea Britanie printre care si general manager-ul pe regiune. Marea Britanie este una dintre pietele cheie ale companiei americane. In regiune aflandu-se peste 30 de magazine Apple Store.
Oficialii Altex au discutat mai multe planuri pentru viitoare parteneriate, axandu-se pe programul de instruire al celor 21 de vanzatori romani ce se vor ocupa de punctele de vanzare ale Apple in magazinele retailerului autohton. “Avem o lista bogata de proiecte, pe termen scurt pregatim o campanie de comunicare”, a declarat un reprezentant al Altex, pentru Wall-Street.ro.
Costurile procesului de recrutare si trainingurile au fost suportate integral de catre Apcom, Altex a suportat partea de implementare in store. Initial, la training, au fost inclusi 92 de oameni, ulterior numarul acestora reducandu-se la 21, fiind alesi cei mai performanti. Media de varsta a acestora este de 22 de ani. Oficialii Altex au tinut sa sublinieze ca proiectul este unic in Romania. “Niciun alt brand nu a dezvoltat un astfel de proiect pana in prezent. Consideram ca personalul specializat va aduce un plus valoare experientei de cumparaturi”.
Desi Wall-Street.ro a incercat sa afle mai multe de la reprezentanti