Brandul Prince Matei reprezintă pentru industria vinului românesc un reper în ceea ce priveşte calitatea, constanţa şi consistenţa acesteia de la an la an. Datorită acestor condiţii Prince Matei a contribuit atât la formarea gusturilor consumatorilor români, cât şi la definirea conceptul de vinuri premium. Recolta 2008 a vinului Merlot Prince Matei (sec, 14,5% vol. alc., DOC-CMD Zoreşti, producător: Vinarte) nu numai că reuşeşte să se înscrie pe aceeaşi linie aromatică şi structurală cu predecesoarele sale, dar parcă vine şi cu ceva în plus. Cu toate că este încă tânăr, vinul arată o complexitate aromatică impresionantă, etalând încă de la primul nas note de vişine negre, cutie de lemn, vanilie şi fum, cu tente uşoare de ardei roşu şi piele. În atac, vinul porneşte catifelat, după care se transformă într-o senzaţie granulată de prune uscat-afumate, cu o aciditate suculentă, care reuşeşte să echilibreze taninurile lemnoase. Finalul este dens, intens, cu senzaţii de ciocolată amăruie, fructe roşii şi mult condiment. Vinul Merlot Prince Matei 2008 poate fi achiziţionat din magazinele specializate sau de pe site-urile de profil la preţuri cuprinse între 80 şi 100 de lei. Brandul Prince Matei reprezintă pentru industria vinului românesc un reper în ceea ce priveşte calitatea, constanţa şi consistenţa acesteia de la an la an. Datorită acestor condiţii Prince Matei a contribuit atât la formarea gusturilor consumatorilor români, cât şi la definirea conceptul de vinuri premium. Recolta 2008 a vinului Merlot Prince Matei (sec, 14,5% vol. alc., DOC-CMD Zoreşti, producător: Vinarte) nu numai că reuşeşte să se înscrie pe aceeaşi linie aromatică şi structurală cu predecesoarele sale, dar parcă vine şi cu ceva în plus. Cu toate că este încă tânăr, vinul arată o complexitate aromatică impresionantă, etalând încă de la primul nas note de vişine negre, cutie de lemn, vanilie şi