Realizatorii emisiunii Fifth Gear au decis să testeze rezistenţa unei maşini de familie la un impact frontal de 193 km/h, portivit dailymail.co.uk.
Pentru a realiza cel mai rapid crash test din istorie a fost ales un model mai vechi de Ford, care a fost supus la un impact frontal cu un perete de beton, la o viteză de 193 km/h. Un astfel de lucru nu vedem în fiecare zi pe străzi, dar mai ales în testele oficiale de la EuroNCAP, teste ce sunt realizate la viteze de 65 km/h.
Maşina a fost testată la această viteză deoarece marea majoritate a vehiculelor actuale pot atinge acele viteze, ba chiar unii şoferi depăşesc cu mult această limită.
Inginerii care au montat mecanismul de tractare al maşinii au fost nevoiţi să folosească un troliu cu o putere de tracţiune de 16 ori mai mare decât puterea unui Bugatti Veyron.
în urma impactului, maşina a încetinit de la 193 km/h la 0, în numai 60 de milisecunde, aplicând asupra manechinelor din interior forţe gravitaţionale de până la 400G. Rezultatele testelor au fost descrise ca fiind şocante şi capabile să te trezească la realitate.
Dacă această variantă nu vi se pare concludentă atunci gandiţi-va la varianta impactului între 2 maşini care circulă cu 100 de km/h fiecare şi mai ales la urmările acestuia.
Realizatorii emisiunii Fifth Gear au decis să testeze rezistenţa unei maşini de familie la un impact frontal de 193 km/h, portivit dailymail.co.uk.
Pentru a realiza cel mai rapid crash test din istorie a fost ales un model mai vechi de Ford, care a fost supus la un impact frontal cu un perete de beton, la o viteză de 193 km/h. Un astfel de lucru nu vedem în fiecare zi pe străzi, dar mai ales în testele oficiale de la EuroNCAP, teste ce sunt realizate la viteze de 65 km/h.
Maşina a fost testată la această viteză deoarece marea majoritate a vehiculelor actuale pot atinge acele