Ea e oglinda elegantă, mereu perfect aranjată şi totdeauna zâmbitoare a primului mall din Oradea. Prezintă toate evenimentele Lotus Center şi relaţionează cu toate vedetele sosite în oraş.
În spatele aparenţelor, Beatrice Szuhai e însă mereu pe fugă, iar telefoanele îi sunt tot timpul încinse. "Pentru mine, imposibiliul trebuie să devină posibil", este deviza ei. Că aşa-i în marketing...
Strategia Bea
Puţini sunt pasionaţii de shopping care n-au auzit de "Beatrice de la Lotus". De şase ani încoace, Beatrice Szuhai, acum în vârstă de 25 de ani, concepe, organizează, promovează şi prezintă toate evenimentele celui dintâi centru comercial al oraşului. A ajuns aici în urma unei preselecţii, pe când era studentă la Ştiinţe Economice şi, în timpul liber, manechin cu câteva titluri de Miss la activ. "Am prezentat un show alături de Lucian Oros şi, zic eu, m-am descurcat, având în vedere că nu aveam pregătire pentru aşa ceva", îşi aminteşte ea debutul.
În scurt timp avea să fie implicată şi în organizarea evenimentelor, iar apoi a devenit responsabil de marketing, postură din care caută non-stop să le facă pe plac orădenilor. "În marketing ideea e să atragi lumea. Pentru mine, de pildă, a fost o mare satisfacţie că aproape 100.000 de orădeni au venit în weekend-ul trecut, când la noi au cântat Edward Maya, Voltaj şi Guess Who, iar Cătălin Botezatu a făcut un show de modă total", spune tânăra.
Nou non-stop
Evenimentele despre care vorbeşte Bea au coincis cu ale altor centre comerciale, dar ea susţine că nu există vreo legătură între ele, căci Lotus îşi vede liniştit de creşterea lui. "Pentru Lotus Center a fost a doua ediţie a The Pink Days, nu o premieră", spune ea cu tărie.
În privinţa strategiei Lotus, Beatrice afirmă că mall-ul e în continuă extindere şi căutare de noutăţi. "Facem ultimele finisări la o sală de nunţi de la etaj, a