Companiile care deruleaza activitati de marketing pe Facebook au la dispozitie, incepand de luni, indicatori si instrumente noi care arata loialitatea fanilor activi, impactul social al link-urilor si site-urilor folosite in campanii online si au totodata posibilitatea de a exporta in formate standard graficele si tabelele analizelor Facebrands PRO.
Indicatorul de loialitate al fanilor activi (engaged) arata cat de des revin acestia si interactioneaza cu o anumita pagina, in comparatie cu alte pagini sau cu media pe categorie. Acest indicator se alatura celor peste 30 de indicatori de engagement si activitate pe care Facebrands PRO ii analizeaza pentru peste 14.500 de pagini din Romania, indicatori disponibili in varianta PRO a serviciului Facebrands.
Categoriile cu cea mai ridicata rata de engagement in ultimele 30 de zile sunt “Familie & Copii”, “Reviste”, “Stiri locale”, “Comunitati” si “Afaceri locale”. Utilizatorii Facebrands PRO. pot vedea aceste rate de engagement pentru fiecare categorie si pot compara performanta propriilor pagini cu acestea.
Impactul social al link-urilor (Link Stats) este un indicator optional, parte din sectiunea de Tools a serviciului FacebrandsPRO, alaturi de informatiile din sectiunea Intelligence despre ad-urile rulate in fiecare categorie, tab-urile folosite si studii de caz pentru campaniile complexe. Orice utilizator Facebrands PRO poate folosi Link Stats pentru a vedea cum s-a raspandit un link pe Facebook (share-uri, like-uri comment-uri), fie un link propriu, fie unul al concurentei.
Principalele site-uri si bloguri sunt urmarite prin modulul Publisher Tracker, parte din sectiunea de Tools a serviciului FacebrandsPRO care arata cele mai interactionate articole si site-uri/bloguri pe Facebook. Prin modulul Publisher Tracker, proprietarii de site-uri/bloguri pot vedea performanta sociala a acestora in