Aproximativ 390 de milioane de telefoane mobile s-au vândut în trimestrul III al anului, ceea ce ar însemna o creştere de 14% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Conform raportului firmei de cercetare de piaţă Strategy Analitics, chinezii de la ZTE au ajuns pe locul IV în clasamentul producătorilor, depăşind Apple, cu o cotă globală de 5%. ZTE a înregistrat rezultate bune bazându-se pe terminale ieftine vândute, precum şi pe modele cu SO Android (18,5 milioane unităţi).
Statistica Strategy Analitics, citată de cellular-news.com, mai arată că Nokia a vândut în trimestrul analizat 107 milioane de terminale, un minus de 3% faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior.
Samsung a vândut 88 de milioane telefoane mobile, atingând o cotă de piaţă de 23%, succesul fiind în special susţinut de gama de smartphone Galaxy.
LG se află pe poziţia a treia, cu 5,4% din piaţă (peste 21 milioane unităţi), o scădere considerabilă dacă ţinem cont că în trimestrul III din 2010 deţinea o cotă de peste 8% din piaţă. Aproximativ 390 de milioane de telefoane mobile s-au vândut în trimestrul III al anului, ceea ce ar însemna o creştere de 14% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Conform raportului firmei de cercetare de piaţă Strategy Analitics, chinezii de la ZTE au ajuns pe locul IV în clasamentul producătorilor, depăşind Apple, cu o cotă globală de 5%. ZTE a înregistrat rezultate bune bazându-se pe terminale ieftine vândute, precum şi pe modele cu SO Android (18,5 milioane unităţi).
Statistica Strategy Analitics, citată de cellular-news.com, mai arată că Nokia a vândut în trimestrul analizat 107 milioane de terminale, un minus de 3% faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior.
Samsung a vândut 88 de milioane telefoane mobile, atingând o cotă de piaţă de 23%, succesul fiind în special susţinut