Adesea angajatii agentiilor de comunicare nu reusesc sa inteleaga ce se intampla in companiile pentru care lucreaza, iar, daca in urma cu cativa ani clientii ajungeau sa se plieze dupa dorintele agentiilor, acest lucru se inverseaza acum, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Radu Florescu, fondatorul si directorul general al grupului de comunicare Centrade Saatchi&Saatchi.
Anul acesta a fost unul dificil, cu o atmosfera “grea” in care companiile au continuat sa puna presiune pe agentii “pentru a tine bugetele la niveluri reduse, dar cu mai multa munca”, explica Radu Florescu (50 de ani), cel care in in 1990 punea bazele agentiei de publicitate Centrade. In 1993 a afiliat aceasta agentie la reteaua globala Saatchi&Saatchi, iar de-a lungul anilor a lansat noi companii de comunicare, in prezent conducand Centrade Saatchi&Saatchi, un grup format din sapte agentii.
Acesta va inregistra in acest an o crestere a afacerilor de aproximativ 5% fata de cele aproximativ 50 de milioane de euro obtinute anul trecut. Iar profitul net, care a fost de 1,5 milioane de euro anul trecut, va creste cu un procent similar.
Centrade Saatchi&Saatchi este format din Saatchi & Saatchi (agentie de creatie), Saatchi & Saatchi X (organizare de eveniment- BTL), Zenith Media (media), Saatchi & Saatchi PR (relatii publice), Pantone Studios (productie), Cable Direct (regie de vanzari) si Chainsaw Europe (servicii de post-productie audio si video)
“Cred ca Romania este in general stabila. Daca ne uitam, stam mai bine decat vecinii nostri, decat Ungaria, Cehia, Serbia, Bulgaria, datorita domnului Isarescu care a gestionat foarte bine aceasta criza. Insa exista o presiune mare asupra agentiilor pentru a tine bugetele reduse, dar cu mai multa munca. Aceasta a fost o tendinta in 2010 si in 2011 si cred ca va continua. Si noi trebuie sa ne schimbam”, explica CEO-ul Centrade Saat