Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă a implementat în perioada 1 noiembrie 2009 - 31 octombrie 2011 proiectul strategic „Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor" finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Rezultatele atinse în urma implementării proiectului „Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor" în perioada 1 noiembrie 2009 - 31 octombrie 2011: 9.760.178 lei cheltuiţi dintr-un buget total de 10.317.250 lei, reprezentând un grad de absorbţie de 95% din totalul fondurilor alocate. Peste 2.300.000 contacte unice prin difuzarea de spoturi ANOFM pe TV; peste 12.000.000 contacte prin publicarea de add-uri in presa scrisă; peste 1.400.000 contacte prin campania radio; peste 180.000.000 impresii, peste 92.000 click-uri realizate, respectiv peste 8.700.000 contacte unice prin campania online. Peste 1.200.000 pliante si brosuri realizate cum ar fi: „Cum să alegem anunţurile de angajare", „Cum sa realizăm un bun C.V", „Cum să pregătim interviul de angajare", „Cum sa redactam o scrisoare de intenţie", „Cum puteţi munci în Europa", „De ce să apelezi la Serviciul Public de Ocupare", „E bine să ai banii tăi. Ia-ţi primul job!"; 4 cercetari de piaţă la nivel naţional; 5 tipuri de strategii de comunicare
• 36 contracte de achiziţii
• Peste 110 persoane implicate în implementarea proiectului, fără a lua în calcul personalul pus la dispoziţia Beneficiarului de către prestatorii contractaţi
• 11 Notificari, 8 Acte Adiţionale, 6 Acorduri de parteneriat revizuite, 4 Rapoarte Tehnico-Financiare, 4 Cereri de rambursare depuse (urmand ca in luna noiembrie sa fie depusa Cererea finala de rambursare si raportul tehnico-financiar final), rapoarte lunare de monitorizare, precum si diverse alte document