Cunoscutul brand german de fashion New Yorker a deschis vineri, 28 octombrie, primul magazin din Constanţa, pe o suprafaţă de peste 950 de metri pătraţi, situat în cadrul complexului comercial Maritimo.
În ziua lansării, New Yorker a încântat cumpărătorii cu oferte speciale şi surprize. Un DJ a menţinut atmosfera cu ultimele hituri de club, iar MC-ul El Negro a întreţinut cumpărătorii cu un program de excepţie şi diverse tombole pe parcursul întregii zile.
Stilul New Yorker se adresează generaţiei tinere, orientată către ultimele tendinţe ale modei. Prin mărcile Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog şi Censored, completate de o linie de accesorii de calitate, New Yorker acoperă o gamă variată şi sofisticată de stiluri vestimentare, de la sport până la elegant. Colecţiile New Yorker sunt actualizate de la lună la lună, clienţii putând găsi noi linii vestimentare în trendul de sezon. Gama de produse New Yorker constă exclusiv în branduri proprii.
New Yorker a intrat pe piaţa din România în anul 2007, primul magazin fiind deschis la Cluj Napoca. Cele mai mari sedii New Yorker sunt la Arad şi Cluj Napoca, fiecare având peste 1.200 de metri pătraţi. Acum, la peste patru ani distanţă, odată cu deschiderea spaţiului din Constanţa, New Yorker ajunge să numere 20 de magazine în ţară, din care patru sunt în Bucureşti. Iar această cifră va tot creşte. Pentru anul 2011, sunt planificate încă două deschideri, iar expansiunea New Yorker va continua şi în 2012, spun reprezentanţii brandului.
Despre New Yorker
Istoria New Yorker a început în anul 1971, cu primul magazin deschis în Germania. În prezent, New Yorker deţine 880 de magazine în 32 de ţări din Europa şi din Orientul Mijlociu. Expansiunea lanţului de magazine este o prioritate pentru New Yorker, care şi-a propus să devină lider de piaţă în Europa pe segmentul de modă pentru tiner