BMW Group urmeaza sa isi reduca numarul de automobile fabricate in Germania, concentrandu-se pe productii in China, SUA si Brazilia.
In 2002, producatorul german fabrica 70% din automobile in Germania, unde detine 8 fabrici, potrivit autonews.com.
"La sfarsitul lui 2010, cifra a coborat la 62%. Iar acum a ajuns la 50%. Pe termen mediu, o sa devina 50%, numai pe baza planurilor noastre pentru China si SUA", a spus Frank Peter Arndt, seful de productie al BMW.
Indiferent in ce tara va decide sa continue productia, Arndt a spus ca Germania va ramane "motorul principal" al manufacturilor BMW. "Este motivul pentru care investim doua miliarde de euro in 2011 si 2012, ca sa imbunatatim fabricile din Germania".
In Germania, BMW detine patru fabrici de asamblare a vehiculelor (Dingolfing, Leipzig, Munchen, Regensburg), trei fabrici care fac componente (Eisenach, Landshit, Wackersdorf) si una de asamblare a motocicletelor (Berlin).
Pana in 2020, grupul BMW vrea sa vanda 2 milioane de masini, de la 1,46 de milioane anul trecut.
BMW Group urmeaza sa isi reduca numarul de automobile fabricate in Germania, concentrandu-se pe productii in China, SUA si Brazilia.
In 2002, producatorul german fabrica 70% din automobile in Germania, unde detine 8 fabrici, potrivit autonews.com.
"La sfarsitul lui 2010, cifra a coborat la 62%. Iar acum a ajuns la 50%. Pe termen mediu, o sa devina 50%, numai pe baza planurilor noastre pentru China si SUA", a spus Frank Peter Arndt, seful de productie al BMW.
Indiferent in ce tara va decide sa continue productia, Arndt a spus ca Germania va ramane "motorul principal" al manufacturilor BMW. "Este motivul pentru care investim doua miliarde de euro in 2011 si 2012, ca sa imbunatatim fabricile din Germania".
In Germania, BMW detine pat