De-a lungul timpului, numeroase vedete au contribuit la formarea unor tendinţe care au influenţat decisiv moda, relatează de.lifestyle.yahoo.com.
Un astfel de „trendsetter“ este regretatul Steve Jobs, co-fondatorul companiei Apple, a cărui vestimentaţie preferată era o simplă helancă neagră şi o pereche de blugi. Fie că era vorba despre lansarea unui produs sau de prezenţa la un eveniment important pentru companie, Steve Jobs purta aceleaşi haine. El obişnuia să spună: „Nu dau doi bani pe felul în care mă îmbrac sau cum arăt!“. Steve Jobs a început să-şi poarte „uniforma“ în urma unei vizite la fabrica Sony, când a observat că angajaţii purtau aceleaşi haine: helancă neagră, blugi şi adidaşi. Jobs a fost impresionat şi a încercat să impună o uniformă şi în Apple, dar nu a reuşit niciodată. După moartea fondatorului Apple, din cauza cancerului de pancreas, vânzările la helănci au crescut simţitor. În numai o zi, încasările de pe urma helăncilor au crescut cu peste o sută de procente, susţin reprezentanţii brandului de haine ST. Croix.
Pasionaţii de fotbal care au urmărit meciurile Germaniei în timpul Cupei Mondiale din Africa de Sud îşi amintesc cu siguranţă de puloverul albastru în V purtat de selecţionerul german Joachim Low la Cupa Mondială din Africa de Sud. În prezent, acest pulover a devenit unul dintre principalele exponate ale viitorului muzeu al Federaţiei Germane de Fotbal (DFB) de la Düsseldorf. Puloverul face parte din colecţia Strenesse, marcă ce îmbracă toată naţionala germană la acest Mondial, este din caşmir albastru şi costă 199 de euro. Acesta a fost achiziţionat de MetroGroup contra sumei de un milion de euro în decembrie 2010, în cadrul unei gale de caritate. Ulterior, compania a fost de acord să îl doneze Federaţiei Germane de fotbal.
Britanici la modă
Proaspăta Ducesă de Cambridge, Kate Middleton, a reuşit