Producătorul german de maşini de lux BMW a vândut 1,23 de autoturisme în primele nouă luni, un nou record pentru companie, susţinut în principal de piaţa din China, a anunţat firma. Vânzările au inclus atât brandul propriu BMW, cât şi mărcile Mini şi Rolls Royce, pe care compania le deţine. BMW a mai anunţat că profitul pe cel de-al treilea trimestru a urcat cu 21%, până la 1,6 miliarde de euro, mai mult decât estimau analiştii.
În cel de-al treilea trimestru BMW a vândut cu 9% mai multe maşini faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. “Dacă (piaţa din-nr) China încetineşte, tot ne putem aştepta ca BMW să facă bani buni în SUA şi sperăm, în Germania”, spune Max Burton, analist la Bernstein. Producătorul german de maşini de lux BMW a vândut 1,23 de autoturisme în primele nouă luni, un nou record pentru companie, susţinut în principal de piaţa din China, a anunţat firma. Vânzările au inclus atât brandul propriu BMW, cât şi mărcile Mini şi Rolls Royce, pe care compania le deţine. BMW a mai anunţat că profitul pe cel de-al treilea trimestru a urcat cu 21%, până la 1,6 miliarde de euro, mai mult decât estimau analiştii.
În cel de-al treilea trimestru BMW a vândut cu 9% mai multe maşini faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. “Dacă (piaţa din-nr) China încetineşte, tot ne putem aştepta ca BMW să facă bani buni în SUA şi sperăm, în Germania”, spune Max Burton, analist la Bernstein.