Google va permite companiilor sa-si construiasca propriile pagini pe noua sa retea de socializare, Google+, acestia afirmand ca noul serviciu va permite firmelor sa comunice mai bine cu publicul lor.
Organizatiile nu vor trebui sa plateasca pentru a folosi aplicatia, iar cei de la Google spun ca nu vor pune reclame pe paginile lor, potrivit BBC.
Este un pas mai departe in incercarea celor de la Google pentru a rivaliza cu Facebook care, de asemenea, permite companiilor sa se promoveze singure.
Burberry, clubul de fotbal Barcelona si Muppets sunt cateva din organizatiile care iau parte la lansare.
Google spune ca serviciul ofera mai mult decat o fereastra de cumparaturi.
"Companiilor le place sa fie pe retelele de socializare, le permite sa aiba o reactie de la clientii lor si sa stie mai mult despre cine sunt acestia", a declarat Jeremy Baker de la Europe Business School.
"Este o atmosfera foarte persuasiva si intima, in acelasi timp, din moment ce este o incredere foarte mare in aceste site-uri".
Google spune ca peste 40 de milioane de oameni au deja un cont in reteaua creata de ei.
"Facebook inca are de zece ori mai multi utilizatori decat Google+", a declarat Ian Maude, analist la Institutul Enders.
"Google+" creste destul de repede. Cu toate acestea, este un drum teribil de lung pana sa ajunga un real pericol pentru afacerea lui Mark Zuckerberg.
Google va permite companiilor sa-si construiasca propriile pagini pe noua sa retea de socializare, Google+, acestia afirmand ca noul serviciu va permite firmelor sa comunice mai bine cu publicul lor.
Organizatiile nu vor trebui sa plateasca pentru a folosi aplicatia, iar cei de la Google spun ca nu vor pune reclame pe paginile lor, potrivit BBC.
Este un pas mai departe in in