Chiar şi acum, după ce şi-a scos gipsul şi abia se mai observă un şchipătat discret, ghinionistul Serviciului Rutier al Poliţiei Locale Bucureşti tot mai crede că şoferul de troleibuz care l-a călcat pe picior (cu troleibuzul!), a făcut-o intenţionat.
Cristian Mândroc, şeful serviciului Rutier, care, din lipsă de personal mai iese şi el să dirijeze circulaţia, spune însă că şoferii de vehicule mari sunt cei mai amabili şi mai atenţi cu agentul. Mare grijă la cei din Tico, Matiz sau alte maşini fâşneţe, care, oricât ar fi de uşoare, tot le simţi când îţi trec pe bombeu.
Agentul Costică, acum în exerciţiul funcţiunii la intersecţia de la Răzoare, nu operează cu stereotipuri - se fereşte de oricine. Anii buni de experienţă i-au format reflexe de felină, dar ce-i inevitabil e inevitabil. Inevitabilul s-a produs ultima dată joia trecută, când agentul Costică a ţopăit puţin într-un picior, a răsuflat uşurat că nu are niciun deget rupt şi şi-a văzut de treabă.
O ţopăială de genul acesta e un fleac. Mai rău e când te trezeşti pe capotă (agentul Costică a pierdut şirul acestui tip de întâmplări) şi în loc să ţopăi cauţi să te agăţi de ceva.
Este acum ora 17:30 şi s-a cam terminat poezia. Zecile de mii de bucuresteni care stau în cartierul Drumul Taberei sau Ghencea se întorc acasa si trec inevitabil pe la intersectia de la Razoare.
Zona era deja un coşmar pentru şoferii sau călătorii din autobuzele, torileibuzele şi tramvaiele care trec prin zonă, fiind un nod de întâlnire a cinci artere mari; acum lucrurile s-au înrăutăţit, după ce, odată cu începerea lucrărilor la metroul din Drumul Taberei, sensurile de circulaţie din zonă s-au reconfigurat.
Astfel, cine vrea să ajungă în Drumul Taberei (cum ar veni, mai toţi şoferii) trebuie să facă obligatoriu dreapta pe Şoseaua Panduri, să o ia pe sens unic către Bulevardul Geniului, după care să vir