Kraft Foods România lansează campania "Barni - Jocurile Copilăriei", prin care îşi propune să readucă în atenţia întregii familii beneficiile jocului, potrivit unui comunicat de presă.
Campania Barni debutează cu lansarea "Ghidului de buzunar pentru părinţi - Jocurile Copilăriei", care conţine o serie de informaţii deosebit de utile.
"Importanţa jocului în dezvoltarea afectivă şi cognitivă a copiilor este o certitudine pentru noi. De aceea, alături de Barni, am dorit să readucem în atenţia întregii familii rolul momentelor frumoase de joacă, alături de cei dragi", a declarat Maria Burnuz, Brand Manager Kraft Foods România.
F. A. Kraft Foods România lansează campania "Barni - Jocurile Copilăriei", prin care îşi propune să readucă în atenţia întregii familii beneficiile jocului, potrivit unui comunicat de presă.
Campania Barni debutează cu lansarea "Ghidului de buzunar pentru părinţi - Jocurile Copilăriei", care conţine o serie de informaţii deosebit de utile.
"Importanţa jocului în dezvoltarea afectivă şi cognitivă a copiilor este o certitudine pentru noi. De aceea, alături de Barni, am dorit să readucem în atenţia întregii familii rolul momentelor frumoase de joacă, alături de cei dragi", a declarat Maria Burnuz, Brand Manager Kraft Foods România.
F. A.