Casa de modă a poposit în magazinele H&M, iar shoppaholicii din România au venit la lansare înarmaţi cu mulţi bani şi mult entuziasm. Sursa: Vlad StănescuSursa: Vlad StănescuSursa: Vlad StănescuSursa: Vlad StănescuSursa: Vlad StănescuSursa: Vlad StănescuSursa: Vlad Stănescu
1 /.
La porţile magazinului H&M a fost din nou coadă. Nu au fost nici reduceri, aşa cum credeau trecătorii neştiutori, şi nici vreo promoţie la începutul sezonului de iarnă. De data aceasta, motivul îmbulzelii a reprezentat-o lansarea colecţiei Versace în România.
O serie de haine de designer au fost aduse într-unul dintre magazinele accesibile tuturor românilor. Preţurile au fost şi ele ceva mai apropiate de realităţile economiei de astăzi, dar mult peste cele cu care a obişnuit magazinul. MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Primele vânzări din colecţia Versace pentru H&M
Chiar şi aşa, cu o geacă la aproape 800 de lei şi o rochie la 400, zeci de oameni s-au înghesuit la prima oră a dimineţii pentru a prinde un loc la coada pe care reprezentanţii magazinului au organizat-o în grupuri de câte 20 de persoane.
Mergând pe principiul primul venit, primul servit, toţi cei ajunşi chiar înainte de ora 8 dimineaţa au intrat în prima jumătate de oră.
15 minute pentru a lua decizia
Reprezentanţii H&M făceau ultimele pregătiri înainte de deschidere. Una dintre schimbările aduse magazinului de la Unirea Shopping Center a fost plasarea unor garduri despărţitoare chiar în mijlocul magazinului pentru a departaja noua colecţie de restul hainelor.
Tot gardul i-a ajutat să îi ţină pe cei 20 de oameni, care intrau într-o tură, exact 15 minute, aşa cum au promis. A fost cea mai bună soluţie pentru ca oamenii insistenţi şi dedicaţi, care au venit de dimineaţă, să nu se înghesuie.
Când timpul a expirat au fost escortaţi în afara "ţarcului" şi s-au îndreptat mulţu