Producatorii de masini nu isi vor mai afisa doar ultimele modele de autovehicule, ci si gusturile in moda, prin ceea ce imbraca fotomodelele care le reprezinta imaginea la saloanele auto.
Fotomodelele de la saloanele auto nu mai sunt obisnuitele "papusi de masini", care isi lungeau corpul pe capota unui autovehicul, noteaza Wall Street Journal.
Purtand haine bine alese de la marci ca Theory, Max Mara si Hugo Boss, femeile, ca si barbatii, sunt imbracati ca sa intrupeze caracteristicile demografice ale clientilor pe care vor sa-i convinga sa cumpere o anumita masina.
Pentru un an de zile de show-uri auto, reprezentantii producatorului auto Acura vor putea rochii argintii marca Akris Punto sau costume Burberry. Aspectul sofisticat se potriveste cu "emotia pe care brandul nostru vrea sa o transmita consumatorilor", a declarat David Heath, senior manager la American Honda Motor Corp.
Noile garderobe marcheaza si o schimbare pentru fotomodelele prezente la auto-showuri. In timp ce, mai demult, fotomodelele erau invatate ce sa spuna - sau chiar sa nu spuna nimic - astazi cei care prezinta un produs sunt deseori actori, angajati pentru abilitatea de a vorbi in public si de a distra. Cunosc si masina, de la vopsea la teava de esapament.
"Putem raspunde la orice intrebari ale unui specialist in automobile", a declarat Joyce Brew, angajat special pentru saloanele auto, de la Toyota.
Din moment ce rolul acestora s-a schimbat, si garderobele s-au schimbat de asemenea: de la costume insipide, la haine croite pentru profesionisti.
"Auzim tot timpul: Oau, ce classy arata fetele de la Porsche!", afirma Michelle Juzeszyn, marketing manager la Porsche. "E mult mai bine sa auzim lucrul asta, pentru brand, decat pur si simplu, ca e frumos".
Un lucru nu s-a schimbat, totusi. Companiile produca