Magazinul Ikea din Bucureşti a înregistrat, în perioada 1 septembrie 2010 - 31 august 2011, vânzări totale de 361,8 milioane de lei (TVA inclusă), cu 10,5% mai mult faţă de anul precedent, potrivit datelor anunţate de companie.
În perioada menţionată, Magazinul Ikea a primit peste 2,8 milioane de persoane, care au cumpărat peste 11 milioane de produse.
Aproximativ 60% din produsele vândute de magazinul Ikea între 1 septembrie 2010 şi 31 august 2011 au fost produse de mobilier, restul însemnând accesorii şi decoraţiuni. Cea mai vândută familie de produse de mobilier a fost Faktum (corpuri de bucătărie) cu peste 41.000 de bucăţi, iar cea mai vândută familie de accesorii şi decoraţiuni a fost IKEA 365+ (tigăi, oale, borcane, ustensile de bucătărie), cu peste 192.000 de bucăţi.
În ceea ce priveşte rezultatele acţiunii de colectare a bateriilor şi becurilor uzate (iniţiată anul trecut în magazinul Ikea) peste 205.000 baterii uzate au fost aduse de către vizitatori în perioada menţionată.
Retailerul suedez introduce în noul an de catalog, 1 septembrie 2011 - 31 august 2012, cardul de credit Ikea pentru clienţii care vor să-şi achite cumpărăturile în mai multe rate lunare.
"Până la 31 decembrie 2011, pentru cumpărături de minimum 5.000 lei, dobânda este 0%, în 12 rate lunare fixe şi fără avans", a declarat Cornel Oprişan, Retail Manager IKEA România.
Magazinul Ikea din Bucureşti a înregistrat, în perioada 1 septembrie 2010 - 31 august 2011, vânzări totale de 361,8 milioane de lei (TVA inclusă), cu 10,5% mai mult faţă de anul precedent, potrivit datelor anunţate de companie.
În perioada menţionată, Magazinul Ikea a primit peste 2,8 milioane de persoane, care au cumpărat peste 11 milioane de produse.
Aproximativ 60% din produsele vândute de magazinul Ikea între 1 septembrie 2010 şi 31 august 2011 au