Oradea Shopping City a anunţat miercuri că orădenii pot alege dintre produsele unor noi branduri, începând cu această săptămână. "O premieră pentru vizitatorii mall-ului o reprezintă Guess, care se va regăsi în oferta magazinului V46 Outlet. OSC anunţă şi un nou retailer, Top Sellers, care va avea în portofoliu mărcile Vero Moda, Jack and Jones, Oviesse, Piazza Italia şi Geox", se arată în comunicat.
Dintre chiriaşii deja anunţaţi, Fiorangelo şi-a inaugurat magazinul pe 20 noiembrie, urmând ca în această săptămână să deschidă şi magazinele Cacharel şi US Polo. "Spre sfârşitul acestei luni, Mirano va pune la dispoziţia doritorilor cele mai noi soluţii de bagaje, în timp ce prima jumătate a lunii decembrie va marca deschiderea restaurantului Hanul Pescarilor şi a Eponge Fashion Cafe, precum şi al doilea magazin Eponge Kids din cadrul mall-ului", mai anunţă reprezentanţii OSC.
Magazinele centrului comercial reunesc deja ofertele unor branduri celebre precum Armani, Calvin Klein, Polo Ralph Lauren, Armani Collezioni, Christian Dior, Roberto Cavalli şi Yves Saint Laurent.
Tombolă şi târg de Crăciun
Pe de altă parte, în preajma sărbătorilor de iarnă, Oradea Shopping City a pregătit atât o campanie cu 1.001 premii, cât şi activităţi tematice pentru fiecare sărbătoare. Astfel, clienţii mallului se pot înscrie în cursa pentru câştigarea unuia dintre cele 1.000 de premii, sub forma unor cadouri de Crăciun, sau a premiului cel mare, care va fi oferit în urma unei tombole, dar al cărei conţinut nu a fost dezvăluit încă.
"Doritorii trebuie să se prezinte la info desk-ul amenajat în OSC cu 5 bonuri din zile diferite în valoare de minim 10 lei sau cu un bon în valoare de 1.000 de lei urmând să primească un talon special de concurs, care le va permite să beneficieze între 20 şi 23 decembrie de unul dintre cele 1.001 de premii", precizează reprezentanţii