UNIQA Asigurări lansează astăzi o nou campanie naţională de informare şi educare despre asigurări, prin Caravana UNIQA, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Scopul campaniei "Venim la tine acasă!" este creşterea nivelului de informare cu privire la necesitatea asigurărilor. Costul estimat al campaniei este de 60.000 euro.
Florin Golovatic, Preşedinte-Director General al UNIQA Asigurări, a afirmat: "pentru că ştim cât de importante sunt asigurările, mai ales într-o perioadă atât de dificilă ca acum, am dezvoltat acest concept. Cu ajutorul Caravanei UNIQA putem ajunge la toţi cei interesaţi să afle cum să îşi protejeze mai bine situaţia financiară, chiar dacă se află în cele mai îndepărtate colţuri ale ţării."
F. A. UNIQA Asigurări lansează astăzi o nou campanie naţională de informare şi educare despre asigurări, prin Caravana UNIQA, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Scopul campaniei "Venim la tine acasă!" este creşterea nivelului de informare cu privire la necesitatea asigurărilor. Costul estimat al campaniei este de 60.000 euro.
Florin Golovatic, Preşedinte-Director General al UNIQA Asigurări, a afirmat: "pentru că ştim cât de importante sunt asigurările, mai ales într-o perioadă atât de dificilă ca acum, am dezvoltat acest concept. Cu ajutorul Caravanei UNIQA putem ajunge la toţi cei interesaţi să afle cum să îşi protejeze mai bine situaţia financiară, chiar dacă se află în cele mai îndepărtate colţuri ale ţării."
F. A.