Dacă aţi fost angajat cu forme legale în Germania, aveţi dreptul la o rambursare de impozit. Pentru a beneficia de acest lucru, este nevoie să aveţi măcar unul dintre formularele „Lohnsteuerkarte" sau „Lohnsteuerbescheinigung". Acestea sunt fişe fiscale anuale emise de către fiecare angajator german la finalul fiecărei perioade de angajare. Este extrem de important ca aceste documente să fie păstrate cu atenţie, pentru că posesia lor scurtează foarte mult timpul de restituire a banilor.
În condiţiile în care nu aveţi nici una dintre cele două fişe fiscale ce ar trebui primite de la angajatori, dar aveţi denumirea completă a angajatorului, noi ne implicăm pentru a obţine de la angajator unul dintre cele două documente necesare. Având o experienţă de peste opt ani şi fiind un agent fiscal agreat în Germania, sunt şanse destul de mari să putem obţine aceste acte de la angajatori pentru clienţii noştri. Însă nu putem garanta acest lucru.
De asemenea, pe lângă aceste documente, veţi mai adăuga nişte declaraţii-tip, primite din partea noastră, ce trebuie completate şi semnate de către administraţia financiară şi oficiul de evidenţă a populaţiei din zona unde sunteţi arondat în România. Dacă aveţi copii, este necesar să prezentaţi şi adeverinţe de la şcolile frecventate de ei, pentru a putea primi o sumă mai mare.
Înainte de a solicita restituirea impozitului, trebuie să ştiţi că puteţi face acest lucru pentru ultimii patru ani fiscali. Suma restituită depinde de cât de mare a fost venitul obţinut în Germania şi de ce tipuri de cheltuieli deductibile puteţi dovedi că aţi efectuat - cu transportul în scopul efectuării muncii, cu chiria, cu alocaţia copiilor, servicii medicale, cu întreţinerea gospodăriei etc. Totuşi, dacă aţi obţinut venituri totale în timpul anului fiscal de maximum 8.000 euro, aveţi şansa să primiţi înapoi toate impozitele pe venit re