Facebook rămâne cea mai populară reţea socială de pe internet, fiind lider în clasamentul site-urilor de unde sunt accesate diverse linkuri. Clasamentul dat publicităţii de firma de analiză Net Applications ia în considerare toate linkurile accesate de pe un site şi traficul pe care acestea le aduc la nivel general internetului.
Clasamentul arată şi că Google+, noua reţea socială lansată de gigantul online, nu reuşeşte să se plaseze prea bine şi nici reţeaua de microblogging Twitter nu o duce prea bine. Deşi majoritatea postărilor de pe Twitter conţin linkuri, se pare că acestea sunt accesate de foarte puţini oameni.
Facebook a strâns 0,66% din toate linkurile de pe internet, pe locul secund situându-se StumbleUpon, cu 0,20%. Cu toate acestea ultimul site nu este tocmai o reţea de socializare, ci o platformă pe care oamenii pot naviga la întâmplare printre paginile de internet recomandate de alţi internauţi, în funcţie de interesele lor.
YouTube are 0,11% din toate trimiterile de pe internet, iar LinkedIn doar 0.01%. Twitter nu a strâns nici măcar 0,1%, având doar 0,005% din toate trimiterile, în timp ce Google+ are un procent de doar 0,0006%.