Publicaţiile de satiră Academia Caţavencu şi Kamikaze au înregistrat scăderi ale vânzărilor în perioada iulie-septembrie 2011, raportat la aceeaşi perioandă a anului trecut, potrivit ultimelor cifre BRAT.
Astfel, vânzările Academiei Caţavencu, publicaţie preluată din această vară de Medien Holding (grup ce editează şi România liberă), au scăzut cu peste 6.100 de exemplare, în al treilea trimestru al acestui an, faţă de aceeaşi perioadă din 2010, ajungând la 16.000 de exemplare vândute în medie pe ediţie.
Continuarea pe http://www.paginademedia.ro/2011/12/cum-isi-impart-piata-catavencii-kamikaze-si-academia-catavencu-minus-la-vanzari/
Publicaţiile de satiră Academia Caţavencu şi Kamikaze au înregistrat scăderi ale vânzărilor în perioada iulie-septembrie 2011, raportat la aceeaşi perioandă a anului trecut, potrivit ultimelor cifre BRAT.
Astfel, vânzările Academiei Caţavencu, publicaţie preluată din această vară de Medien Holding (grup ce editează şi România liberă), au scăzut cu peste 6.100 de exemplare, în al treilea trimestru al acestui an, faţă de aceeaşi perioadă din 2010, ajungând la 16.000 de exemplare vândute în medie pe ediţie.
Continuarea pe http://www.paginademedia.ro/2011/12/cum-isi-impart-piata-catavencii-kamikaze-si-academia-catavencu-minus-la-vanzari/