Adevărul" a venit pe piaţa din Republica Moldova tocmai când era nevoie de o schimbare de poziţionare în peisajul media. Cu o viziune occidentală asupra modalităţii de a oferi consumatorului de media ştiri şi alte materiale de presă, dar şi bonusuri, „Adevărul"-ul s-a impus din start prin calitate, diversitate şi corectitudine profesională.
Pe parcursul unui an, „Adevărul" a reuşit să impună standarde mult mai înalte pentru presa din Moldova.
În situaţia în care copierea este, practic, principalul şi, uneori, singurul tip de activitate al majorităţii site-urilor de ştiri din Moldova, „Adevărul" a demonstrat că se poate şi altfel. Că poţi să găseşti zilnic ştiri interesante, originale, dacă te concentrezi asupra problemelor de actualitate, dacă ai surse, faci interviuri şi, în general, dacă îţi pui mintea în mişcare. Jurnaliştii de la „Adevărul" au dovedit că pot să coboare zilnic la nivelul omului de rând, să-i asculte păsul, sau să se ridice la înălţimea mai marilor zilei şi să nu-i lase să se complacă în postura lor de conducători.
Chiar dacă este greu să concurezi pe o piaţă media care nu respectă regulile şi nu pune preţ pe etică şi deotologie profesională, pe o piaţă unde banul şi influenţa politică şi economică fac, deseori, regulile de joc, „Adevărul" a arătat că poţi face jurnalism onest. Şi nu s-a decepţionat să facă investigaţii bine documentate în absenţa unui răspuns al instituţiilor statului la anchetele jurnalistice şi în condiţiile în care „eroii" dezvăluirilor de presă îşi văd nestingheriţi de treburi. Nu s-au decepţionat nici atunci când după publicarea unor investigaţii la care au lucrat luni în şir, au riscat, au investit timp, eforturi şi resurse, imediat alte medii de informare s-au înghesuit să-i spele imaginea celui vizat în anchetele jurnalistice.
Cu o echipă de ziarişti necompromişi, „Adevărul" a putut să-şi arate colţi