Anul acesta, agenţia de turism românească, TravelBiz, a înregistrat o creştere de peste 20% a vânzărilor pe segmentul de turism corporate, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Segmentul corporate are o pondere de 80% în totalul cifrei de afaceri a companiei, iar cel mai important segment de creştere a fost cel dedicat evenimentelor corporate, numărul acestora înregistrând un salt important în comparaţie cu anul trecut.
"După o perioadă destul de dificilă din punct de vedere al vânzărilor pe segmentul corporate, şi în ciuda semnalelor pesimiste din piaţă, ce preconizează o nouă criză, în acest an am înregistrat o creştere peste aşteptări pe acest tip de servicii," a declarat Simona Veteleanu, director general TravelBiz.
F. A. Anul acesta, agenţia de turism românească, TravelBiz, a înregistrat o creştere de peste 20% a vânzărilor pe segmentul de turism corporate, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Segmentul corporate are o pondere de 80% în totalul cifrei de afaceri a companiei, iar cel mai important segment de creştere a fost cel dedicat evenimentelor corporate, numărul acestora înregistrând un salt important în comparaţie cu anul trecut.
"După o perioadă destul de dificilă din punct de vedere al vânzărilor pe segmentul corporate, şi în ciuda semnalelor pesimiste din piaţă, ce preconizează o nouă criză, în acest an am înregistrat o creştere peste aşteptări pe acest tip de servicii," a declarat Simona Veteleanu, director general TravelBiz.
F. A.