ZenithOptimedia estimează un nivel global al investiţiilor în publicitate de 464 miliarde de dolari la sfârşitul anului, cu 3,5% mai mare decât în 2010, pentru a creşte apoi până la sfârşitul lui 2012 la 486 miliarde de dolari - o creştere de 4,7% faţă de 2011 - în ciuda situaţiei economice din Europa şi a temerilor legate de criza datoriilor care ar putea deveni mai gravă, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Pentru anii următori se estimează o creştere de 5,2% în 2013 şi 5,8% în 2014.
Această accelerare a creşterii investiţiilor globale este rezultatul evenimentelor ce au loc la patru ani şi al recuperării Japoniei dupa efectele cutremurului din Martie. La fiecare patru ani, Olimpiada de vară, Campionatul European de Fotbal, alegerile prezidenţiale din SUA dar şi din alte ţări, conduc cert către o creştere a pieţei globale.
F. A. ZenithOptimedia estimează un nivel global al investiţiilor în publicitate de 464 miliarde de dolari la sfârşitul anului, cu 3,5% mai mare decât în 2010, pentru a creşte apoi până la sfârşitul lui 2012 la 486 miliarde de dolari - o creştere de 4,7% faţă de 2011 - în ciuda situaţiei economice din Europa şi a temerilor legate de criza datoriilor care ar putea deveni mai gravă, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Pentru anii următori se estimează o creştere de 5,2% în 2013 şi 5,8% în 2014.
Această accelerare a creşterii investiţiilor globale este rezultatul evenimentelor ce au loc la patru ani şi al recuperării Japoniei dupa efectele cutremurului din Martie. La fiecare patru ani, Olimpiada de vară, Campionatul European de Fotbal, alegerile prezidenţiale din SUA dar şi din alte ţări, conduc cert către o creştere a pieţei globale.
F. A.