Mario Lopez, cunoscut din Salvati de clopotel (Saved by the bell), care nu a mai reusit de atunci sa se bucure de acelasi succes, s-a reorientat, el apucandu-se sa deseneze chiloti.
Asa s-a nascut o linie de lenjerie intima numita RatedM, articolele fiind vandute online, urmand sa intre si in magazinele Bloomingdale din SUA incepand din 2012.
Prezentatorul de televiziune american a declarat ca intotdeauna si-a dorit sa intre in lumea fitness-ului, el insusi avand grija sa se mentina mereu in forma, relateaza FemaleFirst. Cum nu a reusit, s-a gandit ca a-si lansa o linie de lenjerie intima este indeajuns de aproape de ideea sa.
Potrivit lui Mario, articolele pot fi purtate oriunde, gama de culori folosita incluzand albul, griul, purpuriul si rosul.
Mario Lopez, cunoscut din Salvati de clopotel (Saved by the bell), care nu a mai reusit de atunci sa se bucure de acelasi succes, s-a reorientat, el apucandu-se sa deseneze chiloti.
Asa s-a nascut o linie de lenjerie intima numita RatedM, articolele fiind vandute online, urmand sa intre si in magazinele Bloomingdale din SUA incepand din 2012.
Prezentatorul de televiziune american a declarat ca intotdeauna si-a dorit sa intre in lumea fitness-ului, el insusi avand grija sa se mentina mereu in forma, relateaza FemaleFirst. Cum nu a reusit, s-a gandit ca a-si lansa o linie de lenjerie intima este indeajuns de aproape de ideea sa.
Potrivit lui Mario, articolele pot fi purtate oriunde, gama de culori folosita incluzand albul, griul, purpuriul si rosul.