Aproape ca nu exista turist care sa nu plece de la hotel cu un suvenir, mai mic sau mai mare. Bazandu-se pe aceasta axioma, conducerea unui lant hotelier din Australia a gandit o campanie publicitara inedita, provocandu-si clientii sa incerce sa fure un un tablou de pe perete.
Tabloul, semnat de Banksy si avand o valoare de 15.000 de dolari, poate fi pastrat, daca nu sunt observati cei care il subtilizeaza, insa trebuie inapoiat daca sunt prinsi asupra faptului, relateaza Luxuo.
Campania are loc in trei hoteluri Art Series din Melbourne si se desfasoara in perioada 15 decembrie - 15 ianuarie. Tabloul va circula prin cele trei hoteluri, stand insa indeajuns de mult pe pereti pentru a putea fi subtilizat.
Aproape ca nu exista turist care sa nu plece de la hotel cu un suvenir, mai mic sau mai mare. Bazandu-se pe aceasta axioma, conducerea unui lant hotelier din Australia a gandit o campanie publicitara inedita, provocandu-si clientii sa incerce sa fure un un tablou de pe perete.
Tabloul, semnat de Banksy si avand o valoare de 15.000 de dolari, poate fi pastrat, daca nu sunt observati cei care il subtilizeaza, insa trebuie inapoiat daca sunt prinsi asupra faptului, relateaza Luxuo.
Campania are loc in trei hoteluri Art Series din Melbourne si se desfasoara in perioada 15 decembrie - 15 ianuarie. Tabloul va circula prin cele trei hoteluri, stand insa indeajuns de mult pe pereti pentru a putea fi subtilizat.