Compania Asesoft Distribution controlata de omul de afaceri Iulian Stanciu s-a rebranduit in Network One Distribution, atat pentru ca numele sa sune mai bine pe pietele externe, cat si pentru a pune capat confuziei cu compania Asesoft International pe piata interna, au spus oficialii companiei. Compania de distributie estimeaza ca detine 20% din piata romaneasca, asteapta afaceri de 200 milioane euro in 2012 si are de gand sa inceapa livrarile in tari din fosta Iugoslavie, acum trimitand produse in Republica Moldova, Bulgaria si Ungaria.
"Totul a pornit de la ideea de a avea o identitate proprie, suntem cea mai mare firma de distributie din Romania, vrem sa ne extindem pe pietele regionale si vrem ca numele nostru sa aiba rezonanta pe pietele unde intram", explica Iulian Stanciu decizia de rebranding. Stanciu controleaza grupul din care pe langa Network One Distribution (NOD), fac parte si companii precum eMag si Flanco.
"Si in Romania eram confundati destul de des cu grupul Asesoft al lui Sebastian Ghita", explica seful Network One Distribution, Razvan Ziemba. "In Romania, lumea nu spune niciodata Asesoft International sau Asesoft Distribution. Prima (din grupul lui Ghita n. r.) este un integrator de sisteme, iar Asesoft Distribution este o firma de distributie. A existat o zona de ambiguitate, atat in randul clientilor si furnizorilor, dar chiar si in randul bancilor, astfel ca aveam nevoie de o identitate proprie", completeaza Stanciu.
Compania a inregistrat afaceri de 145 milioane euro anul trecut, anul acesta va incheia cu 180 milioane, iar obiectivul pentru anul viitor este 200 milioane euro, dintre care 13 - 14 milioane euro pe pietele externe. Profitul operational estimat pentru anul acesta este de circa sase milioane euro, iar numarul de angajati a ajuns la 180, cu 40 peste cel de acum un an.
Distribuitorul electr