Actualul brand de tara va pastrat cel putin pana in anul 2015, fiind unul de succes, ce se inscrie pe un trend international, si, de aceea, va fi promovat in continuare, mai ales ca a determinat o crestere in domeniul turistic, a declarat vineri, la Slatina, ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, potrivit Agerpres.
Intrebata daca brandul de tara va fi schimbat in viitorul apropiat, ministrul Dezvoltarii si turismului a raspuns: "Cum sa il schimbam? Este de mare succes! Brandul de tara este pana in 2015 cel putin. Este unul dintre cele mai de succes branduri de tara in acest moment la nivel international, a fost premiat la toate targurile de turism unde am participat. Chiar si SUA si-au ales de curand un brand tot verde, tot eco. Asta inseamna ca ne-am inscris pe un trend bun, pe un trend castigator, deci nu schimbam brandul, dimpotriva, il promovam din ce in ce mai mult pentru ca, la randul lui, brandul ne-a adus o crestere in turism de 17% in 2011".
Ministrul Elena Udrea a mai spus la Slatina ca in perspectiva viitorului sezon estival se are in vedere o modernizare a Litoralului romanesc si atragerea investitorilor privati.
"Pentru sezonul estival, avem in continuare o lupta de dus pe Litoralul romanesc, acolo unde atributiile sunt ale primarilor si primarii nu ne sunt subordonati. Dar incercam sa curatam Litoralul de constructiile ce au mai ramas dupa ce am demolat o parte dintre ele si incercam sa amenajam modern ceea ce exista acum, sa fie cat de cat atractiv. Sa speram ca o sa gasim investitori privati pentru a dezvolta resorturi noi", a afirmat Udrea.
Aceasta a mentionat ca si zona de sud a tarii are potential turistic, in sensul existentei unor porturi la Dunare, unor statiuni balneare, obiective culturale, iar ministerul promoveaza dezvoltarea unor parcuri si aqua park-uri, unul dintre proiectel