Sâmbătă, o clientă Perfect Tour şi-a pierdut geanta într-un hypermarket din Bucureşti, anunţă un comunicat de presă remis redacţiei. Datorită aglomeraţiei, clienta a plecat din magazin fără să observe dispariţia genţii
Însă geanta a fost găsită de o persoană, iar datorită cardului de fidelitate Exlusive de la Perfect Tour şi a unei cărţi de vizită a consultantului de travel, descoperite în geantă, totul a decurs rapid şi simplu.
Persoana care a găsit geanta a sunat la Perfect Tour, a fost preluata de Call Center, unde a detaliat evenimentele, iar clienta a putut fi foarte uşor identificată prin numărul cardului de fidelitate şi astfel contactată instant.
F. A. Sâmbătă, o clientă Perfect Tour şi-a pierdut geanta într-un hypermarket din Bucureşti, anunţă un comunicat de presă remis redacţiei. Datorită aglomeraţiei, clienta a plecat din magazin fără să observe dispariţia genţii
Însă geanta a fost găsită de o persoană, iar datorită cardului de fidelitate Exlusive de la Perfect Tour şi a unei cărţi de vizită a consultantului de travel, descoperite în geantă, totul a decurs rapid şi simplu.
Persoana care a găsit geanta a sunat la Perfect Tour, a fost preluata de Call Center, unde a detaliat evenimentele, iar clienta a putut fi foarte uşor identificată prin numărul cardului de fidelitate şi astfel contactată instant.
F. A.