GfK România a derulat o cercetare de marketing pentru a studia opinia consumatorilor din România privind influenţa word of mouth, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Concluziile studiului arată că mediul principal de transmitere word of mouth (WOM) este prin viu grai. 94% dintre respondenţi menţionează comunicarea faţă în faţă ca fiind pe primul loc în clasamentul mediilor în care generează WOM, iar 5% precizează pe primul loc transmiterea telefonică pentru astfel de mesaje. În mediul offline românii generează mai mult WOM pozitiv decât negativ.
În mediul online, spre deosebire de cel offline, oamenii generează într-o măsură mai mare WOM negativ decât pozitiv. Pentru generarea WOM online, românii folosesc în principal "messengerul", urmat la mare distanţă de e-mail, forumuri şi reţelele de socializare.
F. A. GfK România a derulat o cercetare de marketing pentru a studia opinia consumatorilor din România privind influenţa word of mouth, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Concluziile studiului arată că mediul principal de transmitere word of mouth (WOM) este prin viu grai. 94% dintre respondenţi menţionează comunicarea faţă în faţă ca fiind pe primul loc în clasamentul mediilor în care generează WOM, iar 5% precizează pe primul loc transmiterea telefonică pentru astfel de mesaje. În mediul offline românii generează mai mult WOM pozitiv decât negativ.
În mediul online, spre deosebire de cel offline, oamenii generează într-o măsură mai mare WOM negativ decât pozitiv. Pentru generarea WOM online, românii folosesc în principal "messengerul", urmat la mare distanţă de e-mail, forumuri şi reţelele de socializare.
F. A.