Cristian Diaconu Chiar daca mai are doar cateva zile inainte de trimiterea in judecata, Cristian Diaconu, vatmanul care a produs accidentul de la Fundatie, din primavara, a cerut ieri judecatorilor sa-i fie revocata interdictia de a parasi tara. El considera ca restrictionarea dreptului de circulatie este un abuz si ca ar trebui inlaturata. Principala proba in acest dosar pentru acuzarea lui Cristian Diaconu pentru ucidere din culpa este expertiza tehnica.
Din expertiza facuta in dosar reiese ca tramvaiul circula cu o viteza mult mai mare decat cea admisa pe respectiva portiune de drum. Daca ar fi avut o viteza mai mica, respectiv 50 kilometri la ora, vagonul s-ar fi oprit in 15 metri. Inainte de impact, el circula cu peste 55 kilometri, viteza prea mare pentru a putea fi oprit la timp. Expertii au stabilit si pozitia autoturismelor izbite de tramvai. Prima masina lovita a fost un Mercedes. Aceasta a fost impinsa sub un Logan care oprise in fata. La randul sau, Loganul a agatat cu partea stanga un autoturism Dacia 1310, care apartinea Penitenciarului de Maxima Siguranta si in care se aflau Danut Condurache si Mirela Dragusanu. Barbatul a decedat pe loc, iar femeia si-a revenit dupa o internare in Germania. Toate masinile au fost invartite in sensul acelor de ceasornic dinspre banda doi spre banda unu, de langa trotuar. Dacia 1310 a iesit din aceasta roata si a izbit un BMW care stationa in fata. La randul lui, BMW-ul a lovit un autobuz care oprise la semafor. Ulterior, Dacia 1310 a ajuns in fata tramvaiului si a fost tarata cativa metri. A fost rupta in bucati, iar conducatorul auto a ajuns sub rotile vagonului.
Cristian Diaconu Chiar daca mai are doar cateva zile inainte de trimiterea in judecata, Cristian Diaconu, vatmanul care a produs accidentul de la Fundatie, din primavara, a cerut ieri judecatorilor sa-i fie revocata interdictia