Umorul îndrăgiţilor Nae şi Vasile a răsunat mai puternic decât vocile din finala talent show-ului "Vocea României". Aseară, la 21:16, peste 1.700.000 de telespectatori din mediul urban s-au amuzat cu momentele de senzaţie ale îndrăgiţilor actori, petrecându-şi cea de-a doua zi de Crăciun în compania lui Nae Lăzărescu şi a lui Vasile Muraru. Astfel, emisiunea "Crăciun cu Nae şi Vasile” s-a impus ca lider de piaţă la nivelul targetului urban.
Românii au ales să îşi petreacă cea de-a doua zi de Crăciun în compania îndrăgiţilor umorişti Nae şi Vasile, în detrimentul finalei talent show-ului "Vocea României". Vocile invitaţilor lui Nae şi Vasile, printre care Irina Loghin, Fuego, Viorica şi Ioniţă de la Clejani, Daniela Condurache, Voltaj, Anna Lesko şi Andreea Banică, au răsunat în casele românilor mai abitir decât cele ale finaliştilor "Vocea României". Nu este prima oară când "Vocea României" se clasează pe locul al doilea. Supershow-ul "Plasa de stele" a surclasat, de asemenea, show ul celor de la Pro Tv.
Astfel, superprogramul prezentat de cei doi maeştri într-ale comediei, "Crăciun cu Nae si Vasile" s-a impus ca lider de piaţă la nivelul targetului all urban, înregistrând un rating de 10,1 procente şi o cotă de piaţă de 20,5 %, în timp ce Pro Tv a înregistrat un rating de 8,3 procente şi o cotă de piaţă de 16,9%.
Peste 1.700.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit aseară, la 21:16, momentul satirei politice dintre un deputat al puterii şi unul al opoziţiei, interpretată magistral de cei doi umorişti, Nae şi Vasile, în timp ce Pro Tv a fost urmărit de aproape 600.000 de telespectatori. Românii s-au putut amuza cu momentele de travesti, în "Divorţ în lumea mare”, ce i-a prezentat pe Nae şi Vasile drept un cuplu monden aflat în pragul divorţului şi confruntat, între alte probleme şi cu imaginea pe care o vor avea în presă, sau în "Jaf de C