Aproape jumătate dintre românii cu vârsta peste 18 ani, respectiv 47%, consumă bere în perioada Sărbătorilor de iarnă, relevă un studiu efectuat de compania de cercetare de piaţă Gfk România, la solicitarea Asociaţiei "Berarii României" (ABR). Potrivit unui comunicat al Asociaţiei, studiul a investigat, totodată, şi motivele care stau la baza consumării variantei fără alcool a băuturii. Astfel, 35,8% din consumatorii de bere fără alcool aleg această băutură pentru a putea conduce maşina. Berea este una dintre cele mai vechi şi mai populare băuturi produse din ingrediente naturale şi care, datorită gustului plăcut şi efectului său răcoritor, face parte din dieta zilnică a multor români.
Studiul a fost efectuat pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, de 1.048 persoane, bărbaţi şi femei, cu vârsta peste 18 ani, iar perioada în care s-a derulat studiul a fost 28 octombrie – 17 noiembrie, potrivit Agerpres. Consumul de bere din România înregistrat pentru primul semestru al anului 2011 s-a menţinut la acelaşi nivel atins în perioada similară a anului trecut, de 8 milioane de hectolitri. Din ABR fac parte: Bergenbier, Heineken România, Romaqua Group, United Romanian Breweries şi Ursus Breweries, cărora li s-au alăturat Asociaţia Producătorilor de Hamei din România şi Soufflet Malţ România.
Aproape jumătate dintre românii cu vârsta peste 18 ani, respectiv 47%, consumă bere în perioada Sărbătorilor de iarnă, relevă un studiu efectuat de compania de cercetare de piaţă Gfk România, la solicitarea Asociaţiei "Berarii României" (ABR). Potrivit unui comunicat al Asociaţiei, studiul a investigat, totodată, şi motivele care stau la baza consumării variantei fără alcool a băuturii. Astfel, 35,8% din consumatorii de bere fără alcool aleg această băutură pentru a putea conduce maşina. Berea este una dintre cele mai vechi şi mai populare bău