Google si-a exercitat dominatia in cautarile web ca o arma cheie in batalia cu Facebook, prin noua abordare care personalizeaza fiecare rezultat al unei cautari, extragand informatii de pe reteaua de socializare Google +.
Prin includerea mai multor informatii personale in rezultatele cautarilor, noua schimbare marcheaza un pas mare pentru Google, in incercarea acestora de a crea un motor de cautare care isi cunoaste utilizatorii atat de bine, incat rezultatele sunt "mulate" direct intereselor acestora, noteaza Financial Times.
Noua abordare, facuta publica sub numele "Search plus Your World", marcheaza cea mai directa incercare a Google de a recupera distanta fata de Facebook pe frontul retelelor de socializare.
Cu toate acestea favorizarea propriei retele, Google+, ar putea creste ingrijorarile institutiilor legislative, avand in vedere ca firma se afla deja sub supravegherea Bruxelles-ului si a Washington-ului.
"Ar fi putut face acelasi lucru si pentru Facebook si Twitter si nu l-au facut", a declarat Danny Sullivan, editor la Search Engine Land.
"Oamenii care ii acuzau de practici anticoncurentiale nu vor fi prea fericiti", a continuat acesta.
Impactul asupra rivalitatii cu Facebook va fi, insa, limitat, din cauza faptului ca reteaua Google + este destul de noua, ca si continutul postat pe acesta.
"Intentia personalizarii este extraordinara, insa nu sunt convins ca in acest moment Google + are volum si sofisticare suficienta", a declarat Martin McNulty, de la o firma de marketing din Marea Britanie.
Google si-a exercitat dominatia in cautarile web ca o arma cheie in batalia cu Facebook, prin noua abordare care personalizeaza fiecare rezultat al unei cautari, extragand informatii de pe reteaua de socializare Google +.
Prin includerea mai multor informat