Impredictibilitatea situatiei economice se rasfrange direct asupra bugetelor de publicitate ale clientilor si, astfel, foarte multi manageri nu mai pot face aproape niciun fel de estimari de business. In acest context, singurul lucru care ramane valabil pe termen lung este viziunea fiecarei companii, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mihaela Nicola, cofondator si CEO al holdingului The Group.
The Group, cel mai mare grup de comunicare de pe piata locala, cu afaceri de 108,8 milioane de euro in 2010, are in prezent 17 agentii de comunicare, cel mai mare venit fiind generat de compania de media Media Investment.
Bilant pe 2011
Anul trecut, holdingul infiintat in 2005 de Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti a inregistrat afaceri in crestere cu aproximativ 7% fata de anul anterior. Despre evolutia profitului, Mihaela Nicola nu are inca date concrete, dar afirma ca probabil acesta a fost similar cu cel din 2010, de circa 6,36 milioane de euro, cel mai mare din industria locala de comunicare.
Cresterea afacerilor in 2011 a fost determinata de castigarea de noi clienti si, in cazul unor branduri, de majorarea bugetelor de promovare.
Printre clientii castigati anul trecut se numara contul de media al Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii de pe piata locala, cu afaceri de circa 720 de milioane de euro in 2010.
Pe de alta parte, The Group a pierdut un singur client anul trecut, compania respectiva alegand sa lucreze cu agentia care ii gestioneaza contul la nivel international.
The Group lucreaza cu peste 80 de branduri, insa managementul nu spune niciodata public lista clientilor. In jur de 60% din businessul holdingului este generat de companiile multinationale si 40% de branduri apartinand companiilor autohtone.
2011- un an in care exigentele clientilor au crescut foarte mult
“Grupul a c