La cel mai important târg de electronice din lume, CES 2012, au fost etalate produse care s-au remarcat exclusiv prin extravaganţă, prost gust, lipsă de utilitate sau preţuri uriaşe.
Consumer Electronic Show (CES) 2012, organizat între 10 şi 13 ianuarie în Las Vegas, SUA, a dorit să îmbogăţească piaţa de IT&C cu produse cu rezonanţă în domeniul gadgeturilor. Însă, cum orice pădure are uscăciunile ei, evenimentul a fost marcat şi de prezentări eşuate sau de produse care au lăsat mult de dorit. Acestea din urmă nu erau decât nişte obiecte ostentative, aşa-numitele „cyber-bălegar", după cum le-au spus specialiştii de la „The Huffington Post". Deşi unii producători proclamau că vor avea recorduri în vânzări şi progrese revoluţionare, n-au făcut altceva decât să dezamăgească publicul.
Click pe imagine
Scumpe şi inutile
„Lista neagră" a produselor CES 2012 începe cu iNuke Boom iPod Dock. Producătorul audio german Behringer a prezentat un doc de iPod sau iPhone de 10.000 waţi, cu o lăţime de 2,43 metri. Acesta cântăreşte peste 300 de kilograme, are o înălţime de 1,22 metri, iar preţul este fabulos: 30.000 de dolari (23.500 de euro).
Urmează un aparat de fitness, produs de firma japoneză Fujiiryoki, care presupune lucrarea părţilor unde se află depozitată grăsimea, însă modul de lucru este cu totul neaşteptat. Colăceii de grăsime se mişcă haotic. Robotul de purificat aerul este un alt produs nereuşit, prezentat la CES. Cei de la „Huffington Post" spun că „în sfârşit" a fost prezentat un aparat de purificat aerul care poate merge după o persoană şi care poate purifica duhoarea lăsată de „vânturi".
Click pentru a vedea cele mai performante smartphone-uri ale momentului
Tableta rezistentă la apă a celor de la Fujitsu a fost şi ea ironizată de specialiştii prezenţi la târg. „Dacă m-aş supăra odată