Am absolvit o facultate de jurnalism, unde am urmat şi cursuri de publicitate şi de relaţii publice. Studiile universitare au fost completate de multe traininguri de specialitate în relaţii publice, brand management, creativitate şi strategie realizate în ţară, dar mai ales în străinătate. De exemplu, am o diplomă internaţională în management strategic la University of Cambridge.
Studiile pe care le-am urmat au avut un rol important în dezvoltarea mea profesională, ele împletindu-se de aproximativ 15 ani cu experienţa de lucru. Am început să muncesc încă din vremea facultăţii şi de-atunci n-am făcut pauză de studii, ci am învăţat şi am lucrat în paralel. Am avut norocul să urmez fiecare curs la momentul potrivit, astfel încât să obţin un plus de cunoştinţe exact în momentul în care puteam să le pun în practică. În acest fel, teoria şi-a găsit aplicabilitate imediat şi s-a fixat în minte pentru totdeauna, iar practica s-a putut bucura de cele mai noi şi mai relevante informaţii din domeniu.
Acest mix de expertiză şi experienţă, de background teoretic solid şi implicare în realizarea de proiecte diverse pentru industrii de tot felul, m-au propulsat şi m-au ajutat să mă fac remarcată prin rezultate. Alături de ambiţie şi pasiune, sunt convinsă că sunt ingredientele reuşitei profesionale.
Provocarea managerului
Primul meu job serios a fost de jurnalist în departamentul de politică internă al unui ziar naţional. Ulterior, am început să lucrez în publicitate, ca şi copywriter în cadrul agenţiei Ogilvy & Mather. Trecerea de la o poziţie de execuţie la una de conducere nu a fost uşoară, pentru că a trebuit să renunţ la a face multe din lucrurile la care mă pricepeam foarte bine şi care mă ajutaseră să ajung în poziţia de conducere. Am făcut acest lucru pentru a lăsa loc altor activităţi noi, manageriale, la care nu excelam încă. Prin urmare, am