Joi, 19 ianuarie, ora 11.00, Complexul "Agrement Tâmpa", Braşov
Ciuc Premium şi Groove Hour, în parteneriat cu Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov lansează, în data de 19 ianuarie, la Braşov, a doua ediţie a celui mai amplu proiect de informare turistică dedicat sporturilor de iarnă, "i-Tour Schi".
Conceptul "i-Tour Schi" 2012 aduce o noutate în cadrul proiectului, prin gruparea domeniilor schiabile pe regiuni geografice, ceea ce permite promovarea lor încrucişată. Astfel turiştii sunt mai bine informaţi despre multitudinea opţiunilor de schi oferite de regiunea în care se află: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Covasna şi Harghita, Maramureş, Moldova şi Valea Prahovei. Campania face parte din proiectul naţional de informare şi promovare turistică i-Tour, inititat de Groove Hour, Ciuc Premium fiind partener în cadrul i-Tour Schi pentru al treilea an consecutiv.
"i-Tour Schi" oferă pasionaţilor de sporturi de iarnă din toată ţara posibilitatea de a experimenta cât mai multe pârtii de schi şi snowboard şi de a se bucura din plin de sezonul de schi, asigurând accesul facil turiştilor la informaţii despre domeniile schiabile din cele 14 judeţe atinse de i-Tour în această iarnă. Cele 6 materiale, au fost deja distribuite către 254 de hoteluri, pensiuni, vile şi centre infoturistice din ţară.
"Ciuc Premium a ales şi în acest an să se asocieze proiectului i-Tour Schi, pentru că este un proiect unic, ce pune în valoare patrimoniul turistic naţional. Pentru comunitatea Ciuc Premium contează doar gustul, iar în cazul iubitorilor de zăpadă şi sporturi de iarnă contează experienţa adevarată pe pârtie. Continuăm, astfel, tradiţia prin care susţinem atracţiile montane şi turismul activ în România." a declarat Gabriela G